Uwolnienie: ( 1 raz w meczu możemy uwolnić się z Submissiona )
Kick out: (Może uwolnić się 1 raz w meczu od pinu )
Smart Pin: (Zawodnik może wykonywać 1 razy tej UM z zaskoczenia, dzięki temu można łatwiej przypiąć niż zwykły Pin ; mogą być piny typu : Roll Up i inne zwinne piny)
Seria: ( Może 1 razy w meczu wykonać potężną serię ataków nogami i pięściami o potężnej mocy )
High-Flyer: ( Może wykonac 1 akcję wysokiego ryzyka, która nie może być skontrowana - rzeba napisac, że się go używa ale nie może to być finisher.Dodatkowo może posiadać w movesecie więcej akcji wysokiego ryzyka)
Technical: ( może wykonać 1 akcje, które nie mogą być skontrowane, nie działa to na finishery i signature move !!!) [ należy napisać przy ataku że korzystasz z funkcji Technical ]
Give Up: ( Mamy 1 szansę wykonania w meczu Submissiona z zaskoczenia, dzięki czemu zwiększa szansę na poddanie się.Jeśli submission to Finisher lub Signature move, rywal ma 1-2 szansy na wyjście z dźwigni.Gdy submission to normalny move, rywal ma 2-3 szanse na wyjście z zapięcia.Dodatkowo można mieć przy tej UM od 2 do 3 submissionów. )
Dirty: ( Może 1 razy w meczu wykonać nie czystą, nie przepisową akcję akcję jak kopnięcie w genitalia, oślepianie itd. ) Ne można być feacem
Kip Up: ( Zawodnik ma 1 szansę na przejęcie inicjatywy w meczu)
Złodziej/Thief: ( Może 1 razy w meczu wykonać akcje przeciwnika. Nie moze byc to finisher lub signature move. ) zrub w Regulaminie Umiejętności i wklej to tam
|